MENU

Akro

Akro je balzové letadlo. Váží 380g s výbavou: 2x HS-55, Speed 280s převodem 3:1 a vrtulí GWS 10x8, přijímač hitec 4-kanálový, baterie, sanyo 8x500mAh. Je postaven podle plánku, který jsem našel na internetu na stránkách RC web akorát jsem trochu zvětšil rozpětí. Letadlo jsem dokončil o vánocích a zalétal den před silvestrem a den poté jsem si sním už pěkně létal. Ovládány jsou výškovka, křidélka a motor. Je to moje 1. letadlo takto ovládané. Při zatáčkách obzvláště ostřejší ztrácí výšku. Je sním velmi pěkné polétání s prvky akrobacie, akorát ke konci letu už schází energie.

Celé letadlo je konstrukční.
Křídlo má polo-souměrný profil s malými negativy.

stavba křidýlek

Protože uprostřed křídla mělo být servo a vzepětí mělo být malé, tak jsem křídlo stavěl v jednom kuse a pak uprostřed nařízl, ohl, slepil a na náběžné a odtokové hraně a okolo nosníku zpevnil.
stavba křídla

 lepení křídla

křídlo

výškovka, směrovka

trup

Vnitřnosti jsem tam narval jen taktak, ale měl jsem štěstí a těžiště taky nevyšlo špatně.
Akro

Akro

Toto je nejslabší místo letadla, ale slepit šlo docela dobře.
Akorát jednou se mě vylomil podvozek jinak to vždy schytalo tohle místo.
zlomený trup

Při prvním startu jsem nevěděl jak letadlo vypustit z ruky (nemám vhodnou pozemní startovní plochu), ale pak jsem si zvykl a dělal to už automaticky.
vypuštění Akra

Nyní jsem letadlo osadil novou elektronikou(AXI2212/20 li-pol 3s 1700mAh) a je to super létám naplno 34 min.
Dodělal jsem ovládání směrovky, ale bohužel na ni skoro nereaguje i přes obrovské výchylky. Letadlo takto osazené váží jako před úpravou 380g. Servo na ovládání směrovky jsem nakonec vyndal.
všechny letadla:
  • první letadla
  • větroň Sunrider
  • motorák
  • elektra
  • vybavení
  • Fokker
  • Jakro
  • Lupo
  • Cipísek
  • Akro
  • Jeseter
  • Vážka
  • Satan
  • Valkyrie
  • Monarcha
  • Kontakt

    Pozdrav, dotaz nebo žádost o konzultaci pošlete na můj email:mail(uzenáč)josefjebavy.cz




    Flattr this



    Ověřit CSS!